רוצה לעשות הפקת סינגל ראשון? רוצה להקליט סינגל מקצועי? יש לנו 6 דברים שיסבירו לך איך לעשות סינגל לרדיו בצורה הטובה ביותר! אין לך כוח לקרא? תתקשר אלינו ואנו נסביר לך איך עושים סינגל באולפן הקלטות 054-5253673
1. הסדרים
כל בחירה שתבצע תשפיע על העלות ועל הסיכויים שלך להישג. זו הסיבה שהסידור המעשי והאינטליגנטי הוא הכרחי. להלן סקירה של הבחירות שעשיתי ואיך עשיתי אותם.
תוֹכֶן
אילו מנגינות אתה צריך על האוסף שלך? הייתי צריך להקליט את המוזיקה הייחודית שלי. זה משפר את הדברים לאור העובדה כי על סיכוי כבוי כי אתה רק להקליט דברים משלך, אתה לא צריך לשלם לאף אחד כדי לנצל את החומר שלהם. מצד שני, אתה יכול לנצל את המנגינות כי הם בחלל האוכלוסייה הכללית – מנגינות החברה, מוסיקה מקובלת, ומוסיקה ייחודית המורכבת לפני 1922 – כי מותר לך לנצל … בחינם.
כל מנגינה שתבחר תקבע הזדמנות להקליט. הזמן ייקח להקליט יעלה במזומן בקצב לפי שעה. ככל שתסדר טוב יותר אותך ואת הלהקה שלך, כך יידרש פחות זמן כדי להשפיע על חשבון שמיש ופחות מכך יעלה. במקרה שאתה מאוד להגדיר אותך יכול לבלות 1-2 שעות ההתקנה ולאחר מכן 2 שעות עבור כל שיר. הלהקה עוסקת יכול להשלים ארבעה או חמישה לוקח של מנגינה בתוך חצי שעה חוצה, ואפילו יש זמן נותר סיים הפסקה קצרה. במקרה זה – וזה IF גדול – אתה ואת הלהקה שלך יכול להגביל את כמות לוקח חשוב כדי ליצור חשבון הולם על כל מנגינה נתון יהיה לך יותר במזומן נשאר בסטודיו שלך ההוצאות תוכנית עבור עלויות הדור הבא כמו acing, overdubbing או שיפורים.
לדעת כמה זמן כל המסלול ייקח להקליט מאפשר לך לתכנן את זמן האולפן ואת ההוצאות סכום זה יהיה קרוב לוודאי לעלות. עדיף על מד.
המשימה שלי החלה להיות אגרסיבית הרבה יותר מאשר לקראת הסוף. מלכתחילה רציתי להקליט למעלה משמונה מנגינות חדשות בעשר שעות. הייתי גם לשלב כמה חתיכות הקלטתי בפגישות האחרונות כדי ליצור אוסף עם שלושה עשר מנגינות על זה. כשהתפרקו התנאים מספר זה היה באמצע, ואני הבנתי איך להקליט ארבע מנגינות בתוך ארבע שעות בלבד.
צוות
המבצעים שאתם מנצלים יכולים לייצג את רגע האמת שלכם. למשל, קבעתי פגישה של עשר שעות עם התקהלות של חברים. היו לנו כמה פרקטיקות במשך תקופה של חודשיים. בשלב זה, יומיים לפני הפגישה איש מפתח מהלהקה חשף לי שהם צריכים לעזוב את הפגישה ללכת לשחק חלטורה. זה היה מעבר לנקודת האל חזור בשבילי כדי למצוא תחליף, ולכן נאלצתי למחוק את הפגישה שלי ואיבדתי את החנות שלי.
החדשות הנוראות? אלא אם כן אתה מוסר את המוסיקה שלך לבד בסטודיו המסוים שלך – אותו מספר של מומחים לעשות – זה סוג של דבר לא ניתן להימנע. ואכן, אפילו בן זוגך היקר ביותר אינו יכול לחזות את העתיד, ואפילו בן / בת הזוג היקר ביותר שלך לא ילך לפגישה שלך במקרה שיש להם מצב חירום משפחתי או פיאסקו הקשור לבית כדי להילחם בו. החיים יהיו חיים, והיא מלווה בתסכולים ובצורך לעשות סידורים שונים. להיות מוכן לעשות ככזה.
בכל מקרה, נניח שהכל יפעל בקלות וכולם יופיעו כפי שנאמר להם. יש גורם נוסף. כל שחקן עולה כסף – קצת יותר מאחרים.
מעצב האולפן יקים כל אחד מהמופעים שלכם. על סיכוי כבוי כי הביצועים שלך לשחק מכשירים חשמליים הם יכולים להיות מחוברים ישירות לבלנדר את החשבון. אם הם מנגנים מכשיר אקוסטי הם ידרוש פומית והם צריכים להיות מנותקים כך המכשיר שלהם לא נרשם על מסלול דומה עם מכשיר אחר. הגדרת כל שחקן דורש השקעה משמעותית, והזמן הוא במזומן. באולפן, הזמן יכול להיות הרבה כסף.
אם יש לך מתופף, אתה תשלם את האולפן לבנות במשך שעה או יותר בקצב לפי שעה שלהם כדי להגדיר את מקלטי כמה נדרש עבור ערכת תוף. זה אומר המתופף שלך צריך להופיע לפני כל אדם אחר כדי להגדיר ולהקים.
בהזדמנות כי אתה צריך פסנתר אקוסטי אמיתי זה פיקח כדי לקבל את הפסנתר של האולפן מכוון עבור הפגישה שלך, וזה עוד עלות קטנה לשקול. הכל כולל. הפסנתר עשוי גם להיות מנותק, מה שהופך את הפגישה קשה יותר לרוץ. לכן, אתה צריך לחשוב ברצינות על בעל קונסולת שחקן לשחק קונסולת אלקטרוניים.
כתוצאה של כוח העבודה שלי בעיה אני התכווץ אמנים בקיאים לשחק עם שני החברים הכי אמין שלי לא בקיאים האמן להקליט את המוסיקה שלי. מומחים יש לשמצה בשאלה, ולכן הם הרבה פחות נוטה כופר הפגישה שלך מתוך כחול. נוסף על כך רכשתי כלי הקשה ולא מתופף, הרחק מששים או שעה וחצי של זמן האולפן הנדרש כדי להגדיר סט תופים. הגדרת הקאג'ון והצעצועים השונים נמשכה רק חמש-עשרה או עשרים דקות.
החלטות הצוות האחרון שלי הבטיחו את ההזדמנות הברורה ביותר לגבי התקדמות עם פחות לחץ ועלות.
2. בחירת סטודיו
אולפני לרוץ רחב ערך, ציוד, ויכולת. התחלתי לסדר את המיזם שלי לאור שני אולפנים. היה לי חשבון בעבר עם שניהם. כל חברה בת עם שחקנים עם מי אני משחק באופן שגרתי. שניהם טעונים שיעור נמוך דומה. סקירה תמציתית של אולפנים בסביבה הכללית שלי מציין שיעורי של 50-100 דולר עבור כל שעה עבור הקלטה ממוחשבת. האולפנים שלי היו בקצה הנמוך של טווח זה.
בהתחלה רצתי עם האולפן הגדול יותר מאז שעבדתי כרגע עם התכנסות גדולה יותר, והמקום היה נושא, ויתרתי על קבוצה של עשרה חלקים שאקליט. עם זאת, ככל שהתקרב תאריך האולפן, האולפן חינך אותי שאעבוד עם מעצב חלופי, לא בעל האולפן כפי שחשבתי. תחילת הדיונים עם הארכיטקט החדש הזה היו מרגיזים, כמו זמני ההתקנה ולאחר עלויות הדור נראה להתנפח והוא לא היה נותן לי מד של מה עלויות נוספות אלה עשויים להיות. אבל מאז שהייתי מחוברת יתר על המידה, מה שאיפשר את הפנטזיה שלי המשכתי עם ההסדר שלי כדי לנצל את האולפן הזה.
אנשים מבינים שאתה צריך להיות קצת מטורף צריך להקליט את המוסיקה שלך. אנשים מסוימים מבינים שהם יכולים להרוויח אותך על ידי מחזיק את החיבה שלך עבור אסיר העבודה שלך. על סיכוי כבוי כי אתה נתקל זה, אני ממליץ לך לסיים את תיבת הדו שיח ולאתר אולפן חלופי. יש הרבה אולפנים. אתה לא צריך לנהל אחד כי לא יכול או לא רוצה לתת לך מד.
זה היה רק על מתנה כי בן לוויה שלי שמרו ו decimated מיזם כרוניקה הבסיסית שלי.
לאחר הפקה
לאחר שהקלטת, מישהו צריך Ace חשבונות שלך כדי לקדם את הצליל שלהם. כפי שצוין מעל, זה יכול להיות זריקה עבור מישהו באמת להרוויח ממך. קישוטים כמו נפוץ כמו reverb או resound יכול מאוד לשדרג או להרוס את המוזיקה שלך, וכל להפריש הזדמנות להחיל, וברור, בזמן האולפן הוא במזומן.
הנסיבות הטובות ביותר הן זו שהיתה לי עבור "מנגינות אהבה, ייאוש וחרטה". היה לי אדריכל שהייתי יכול לסמוך עליו, שכלל דור אחרי עלות ההקלטה הכללית. אבל מאז הבריאה הוא כזה כסף פרה עבור אולפנים, אתה לא צריך לסמוך על מקבל סוג כזה של הסדר.
מצד שני, אתה יכול לקחת את המסלולים שלך אס אותם בעצמך באולפן הביתי שלך, על הסיכוי כי יש לך אחד, או באמצעות ניהול מקוון כמו CD של התינוק LANDR.
The Takeaway חיוני הוא לשלב לאחר עלויות הבריאה בהוצאות שלך אז אתה לא בא קצר על מזומנים לפני התחייבות שלך הוא סיים.
3. אלבום הפקה והפצה
היום אתה לא צריך לעשות תקליטור כדי לקבל את המוסיקה שלך שמעתי. האולפן שלך יכול לספק לך .Wav מתקדמים לארגן מסמכים באיכות אידיאלי או פשוט. MP3 רשומות עבור גאדג 'טים האזנה צדדי שלך. אתה יכול לשלוח את המוסיקה שלך לחברים או להציע באמצעות מסמכים מקוונים חילופי מסמכים כמו Dropbox, או לשים את הכרוניקות שלך זמין לרכוש ב CD בייבי או Bandcamp, או לשים אותם על Soundcloud עם ציפייה גישה חופשית גושי.
בכל מקרה, על הסיכוי כי אתה צריך אותם, ישנם ארגונים רבים לפברק תקליטורי קול. השתמשתי תקליטור בייבי עבור אוסף זה. לקחתי המון זמן כל הזמן וגיליתי את העזרה המיוחדת שלהם ואת ניהול הלקוחות להיות מפואר.
דיסק בייבי מציעה חבילות הדור והמחזור – מכשיר יוצא דופן להערכת עלויות – וכאשר תסיים יש לך כמות של תקליטורים לשלוח לתומכים, להקה בודדת ולהזמנת מומחים כדי לעזור לך להשיג הופעות.
אני שמח שבחרתי לקבל תקליטורים. אני מעריך את ביצוע האומנות ואני אופטימי במיוחד כדי לתת להם לספק את האנשים המבריקים שנתנו לי מזומנים כדי להפוך את החשבון הזה כשיטה לומר תודה להם על הליברליות שלהם.
אני גם שמח כי CD בייבי יהיה להפיץ את המוסיקה שלי לשפוך רבים ולהוריד מקומות כמו iTunes עם המטרה כי אנשים יכולים לרכוש את המוסיקה שלי על הסיכוי שהם צריכים. אפשר להעלות על הדעת את עצמך עם החומרים האלה בעצמך, ובכל זאת, על ידי ועל ידי, פשוט אין לי זמן לזה.
מאז אתה מבין מה אתה מקליט, מי הם אמנים, איזה סטודיו אתה מנצל ומה תעשה עם כרוניקות שלך ברגע שיש לך אותם, אתה יכול להתחיל להתאמץ לחזות את העלות האחרונה.
4. תוכנית פיננסית
אני מנוצל תוכנית גיליון אלקטרוני כדי לבצע תוכנית פיננסית התחייבות שלי. אני רושם את זה מאז אתה יכול להגדיר את הגיליון האלקטרוני כדי לכלול חלקים באופן טבעי בשבילך. לכן, כאשר אתה חושב על עלות אחרת תוכל להטביע טלפון אחר ולאכלס אותו, והגיליון האלקטרוני יוסיף אותו לדאגה העיקרית שלך כתוצאה מכך.
עדיף להפריד כל עלות ליחידה הקטנה ביותר של מידה. למשל, אם אתה, כמוני, מעסיק שחקנים, אין לך דבר שנקרא 'אמנים', אתה צריך לרשום כל אמן בנפרד עם הסכום שאתה מתכוון לשלם להם. ברור, להבטיח את זה הוא התיישב על סכום. עם זאת, כפי שניתן לצפות, אתה צריך לדעת בדיוק מה העלויות שלך יהיה.
עמדה חיובית נוספת כדי ניצול גיליון אלקטרוני היא כי הוא מעמיד את הבחירות מפעם לפעם אתה צריך לעשות את המתאים בחוץ על התצוגה. כך, למשל, התברר לי באמצע אחד, כי איסוף הדיסקים שלי יהיה רק לי עם בירה בבית מכוונן אל הדיסק שלי.
זה היה עדיין מפגש נעים. זה פשוט עולה כמו שני דולר ולא אלפיים דולר.
לוקח גנדר על הגיליון האלקטרוני שלך מתברר להיות משהו אבל קשה לראות איפה אתה יכול פרוסה עולה על הסיכוי כי אתה צריך להשפיע על התחייבותך לקרות. אתה יכול לבדוק את ההשפעה של אובדן שחקן או שעה באולפן או מנגינה. אתה תעשה מה שאתה צריך לעשות כדי להפוך את העבודה החשש העיקרי. מה עוד, אם עושה את מה שאתה צריך לעשות לא לחתוך את זה, אתה יכול backpedal לגיליון האלקטרוני שלך ולעשות סידור נוסף.
6. הקלטה
מאז יש לך מסודרים מסובסד התחייבות שלך אתה מוכן להקליט!
בסטודיו, אלא אם כן יש לך שליטה על לוח הזמנים שלך, הזמן יכול לברוח עליך במהירות חזה התוכנית הפיננסית שלך.
במסגרת ההתחייבות שלי, היו לי שני מנגינות בדיקה ושני תובעניים פחות. אני יכול לשאת את העלות של ארבע שעות באולפן מבודד יותר משני לילות. למרות שהייתי צריכה לצאת עם ארבע מנגינות, יכולתי לחיות עם שתיים. אז תכננתי אחד מנגינה מנסה עבור הפגישה העיקרית ואת המנגינה הקשה השנייה עבור הפגישה השנייה; הזמנתי את המנגינות האחרות והפשוטות סביב שתי המנגינות המטרידות יותר.
בתוך הפגישה העיקרית, הקלטנו הרבה של מנגינת הבדיקה הראשית וגם של מנגינות פחות תובעניים, עוזב את הפגישה השנייה מותר לקחת חלק משמעותי של שעתיים כצפוי לקבל הגון לקחת את המנגינה הקשה השנייה.
אני יכול לחזות איך כואב או כרוניקה פשוטה כל המנגינה היה בגלל הייתי יודע בלוקים שלי מסביב ואני יודע את הביצועים הטובים שלי ואת המעצב כל יוצא מן הכלל היטב. כמו כן, הייתי להסתגל כאשר המבצעים שלי עשה המלצות או לקחת חירויות כדי לשפר את המנגינות שלי.
המפתח לחיסכון בזמן באולפן הוא לזהות את מה שאתה אחרי – לדעת את דעתך איך אתה צריך את המנגינות שלך כדי להישמע – ולהיות זמין כדי לאפשר את הביצועים שלך למיניהם כדי לאפשר לך לקבל את זה הולך באופן ספציפי שלהם. שמור את האוזניים ואת המוח פתוח ואת העין שלך על השעון ואתה תהיה בסדר.